Vážení zákonní zástupci, přinášíme vám informace k nastavení výuky od 18.11.2020.
Provoz mateřské školy
- Probíhá bez změny – povinnost nosit roušky není u dětí a pedagogických pracovníků
- Ostatní zaměstnance a další osoby ve školce mají povinnost mít po celou dobu roušky
Provoz základní školy
- Osobní přítomnost je pouze pro žáky 1. a 2.ročníků základních škol – prezenční výuka bez hodin hudební výchovy a hodin tělesné výchovy
- Příchod žáků do školy: 1.A – 7:30. 1.B – 7:40, 2.roč. 7:50
- Výuka probíhá v homogenních skupinách, žáci budou mít mezi skupinami omezený kontakt
- Vzdělávací činnosti je možné vykonávat také ve venkovních prostorách, popř. i mimo areál školy – je třeba dodržovat rozdělení v rámci jednotlivých tříd
- Ranní školní družina nebude realizována, žáci přichází až na 1.vyučovací hodinu
- Odpolední družina bude probíhat v časech od konce prezenční výuky dané rozvrhem nejdéle do 16:30, žáci se nemíchají, paní vychovatelky jsou s dětmi po celou dobu
- 1.A – Marie Huvarová
- 1.B – Taťána Kubíková
- 2.ročník – Pavla Mlýnková
- Žáci i zaměstnanci školy mají povinnost nosit roušky po celou dobu pobytu ve škole (nelze využívat pouze štíty)
- U ostatních ročníků možnost individuálních konzultací vždy ve formátu 1 žák – 1 učitel se zachováním hygienických pravidel a roušek, individuální konzultace si domlouvají žáci s konkrétními učiteli
- Nastavení distanční výuky – k zajištění jednotnosti a lepšího přehledu bude distanční výuka kopírovat výuku prezenční, tj. pokud má žák např. výuku matematiky první vyučovací hodinu, bude tato výuka probíhat v tuto hodinu, počet hodin může být ale v celkovém součtu nižší nebo může probíhat formou video-konzultací, přesná evidence termínů bude ve sdílených tabulkách umístěných na webové stránce školy v sekci „Mimořádné opatření – výuka“
- Škola pokračuje i jako „krizová škola“ pro žáky 3. – 5.ročníku rodičů IZS a dalších stanovených Vládou ČR, péči o děti vykonávají čase 6:00 – 18:00 asistenti pedagoga dle stanového rozpisu
Provoz školní jídelny
- Zařízení školního stravování jsou v provozu
- Pravidla:
- Rozestupy mezi stoly 1,5 metrů
- Max.počet osob u jednoho stolu – 4 osoby (u delších stolů je nutný rozestup minimálně 2 metry mezi skupinami)
- Stravování žáků prezenční výuky – oddělené skupiny, postupně se stravují: žáci krizové školy, žáci 1.A, žáci 1.B a poté žáci 2.ročníku, mezi skupinami probíhá dezinfekce
- Stravovat ve školní jídelně se mohou pouze žáci 1. – 2.ročníku + zaměstnanci na pracovišti, všichni ostatní mohou odebírat obědy v čase 12:45 - +13:45 přes zadní vchod jídelny (nevstupují do prostor školy) do jídlonosičů
- Všichni strávníci mají obědy od 18.11.2020 přihlášené, pokud budou chtít stravu odhlásit, učiní tak prostřednictví systému Strava.cz, e-mailu nebo telefonicky s dostatečným předstihem
- Žáci mají v době povinné distanční výuky nárok na dotovaný oběd
- Povinnost roušek u žáků i zaměstnanců je po celou dobu přítomnosti v ŠJ s výjimkou doby konzumace stravy