Učíme se v přírodě při ZŠ a MŠ Ostrava - Zábřeh Březinova 52, p.o.
Revitalizace odborných učeben a bezbariérovost ZŠ Březinova, Ostrava
Realizací projektu dojde k modernizaci celkem 3 stávajících odborných učeben - počítačové, jazykové a učebny chemie/ přírodopisu společně s přípravnou v prostorách školy.
Podpora digitální výuky na ZŠ Březinova
Cíle projektu:1) podpora informační gramotnosti učitelů v oblasti využívání platformy Google pro prezenční i DiV (aplikace GSuite a Google Classroom) a 2)nákup příslušenství k DiV (webkamery)
Zvídavá Březinka aneb Chceme poznat víc
Hlavním cílem projektu je koordinace práce s nadanými žáky, možnosti jejich rozvoje a aktivity, které mohou žáky směřovat v oblastech jejich zájmů.
Vědárium aneb Za tajemstvím vědy a poznání
Naše škola se profiluje primárně na přírodní vědy a techniku v kombinaci s novými technologiemi ve výuce. Proto je primárním cílem podpora výše uvedených oblastí s vazbou na jednotlivé vytýčené klíčové aktivity
Na Březince se nenudíme
Projekt jsme letos zaměřili na celoroční i jednorázové aktivity pro žáky naší školy.
Dopravní olympiáda
Projekt je zaměřen na podporu dopravní výchovy v MŠ, prevenci bezpečného chování dětí v silničním provozu a organizaci společné akce pro děti, sourozence a rodiče mateřské školy s dopravní tématikou.
Individualizace výuky a rozvoj digitální gramotnosti s využitím mobilních zařízení
žadatel: Základní škola generála Heliodora Píky a Mateřská škola Štítina, okres Opava, příspěvková organizace, naše škola je v projektu partnerem. Cílem projektu je vzdělávání pedagogických pracovníků a šíření příkladů dobré praxe vzorové školy v oblasti využívání digitálních technologií ve výuce za účelem rozvoje digitální gramotnosti dětí a žáků pomocí mobilních technologií.
Rozvoj digitálních kompetencí pedagogických pracovníků základních škol v MSK
žadatel: Ostravská univerzita, naše škola je v projektu partnerem
Klokanovy školky
Škola pro demokracii
Naše škola se stala součástí skupiny Škola pro demokracii, která podporuje iniciativy žákovských parlamentů. Našim cílem je, aby žáci cítili sounáležitost se školou a aby mohli spolurozhodovat o její činnosti.